Long time no see...

Länge sen jag skrev något nu...
Längre sen än jag trodde om jag ska vara ärlig
Men ja, inte blivit av
Ja..
Vad har hänt sen sist då?
En massa antar jag^^
En trevlig person hälsade på förra helgen=)
Var mkt mys o skratt
Skönt att bara kunna släppa allt annat ibland
Hamnat tebaka i att inte kunna fokusera igen
Undrar lite vad fan som händer=S
Jag har aldrig haft det såhär förr juh...
Men nu, ja, nu går allt åt helvete
Skolan iaf
Och stressen leder till andra saker som jag inte gillar det minsta!

I helgen var det rätt nice osso^^
Hela lovet var faktiskt rätt ok
Läger m Ku 3 dagar
Lite blandade känslor där
Mkt tankar
Så var jag hemma o fixa lite grejs på torsdagen
Film o spelkväll hos Jen på fredagen
Och det blev juh...
Ja, intressant=/
Folk som gör misstag mm...
Men men
Så kan det gå antar jag
Gick upp vid halv 2 typ och tog 2 tåget te Ua
Åkte hem o vilade lite innan det var dags för nästa filmkväll
Hos Jessie den här gången
Mkt skratt o snack=)
Sov inte mkt där heller...
Så var en aning trött i söndags
Igår hade jag sovmorgon till halv 1
Mkt nice
Sen så ledig idag
Kinda
Utvecklingsamtal hela dagen
Mitt var vid 11 men hade tdl 20 i så trodde inte jag skulle hinna så sa att jag inte kunde.
Åker inte te tdl, och så tar det 10 minuter...
10 i 11 stod jag utanför och då hade jag inte direkt skyndat mig ut...
Hade lätt hunnit m samtalet
Något ovärt att åka in för känner jag
Hem o försöka plugga
GÅR INTE!
Börjar faktiskt ge upp nu=(

Känns som jag faller igen...
I fredags på bussen in kändes allt bara perfekt
Men det försvann m tankarna
Och ja
Vem pratar man med?
Borde väl vara Hanna lr Emma
Men..
Det är svårt
Så otroligt svårt och de verkar så fokuserade på en enda sak
Mitt fel det ifs
Jag som av någon anledning försöker hålla skenet uppe av att allt är bra
De vet om en sak
Men jag verkar inte kunna släppa in dem helt iaf...
Jag var uppe
Men nu faller jag igen
Ser hur allt faller omkring mig
Då man längtar tillbaka till tryggheten
Att inte vara ensam

Tänk att få vara lycklig en månad
En månad där tankarna inte ens är ett minne
En månad när allt bara flyter på
Vad skulle jag inte ge för det?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0