Lunch

Sitter på en av de grymt obekväma bänkarna i skolan nu, tkr inte om dem... Men positiva ska vi vara! Jag har inte skadat mig än, höll bara på att däcka halva historian och bara två lektioner kvar till helg! Slutar som sagt fem idag, inte så kul... Men CAD är nice och går rätt fort, sen 95 minuter naturkunskap... Inte lika kul... Har fortfarande ingen som helst aning om vad som händer ikväll, känns som det vore nice att få reda på det snart;) Hmm... Insåg nu att jag faktiskt inte vet var Jen är... Stabilt Sandblad(Y) Men det löser sig nog det också^^ 25 min rast kvar nu och jag har ingenting att göra. Lr ja, skulle juh kunna plugga matte o fysik.. Måste juh prata med Sven!=O
Har stort fysikprov 11 dec men när det provet är är jag påväg till syster så... Att jag alltid lyckas va?=)
Apropå ingenting så är det juh jul snart! I helgen är det första advent och massa grejs, nästa kommer L och hälsar på, helgen efter det är jag hos syster som sagt och sen är det redan den 17=O Måste börja köpa julklappar... Vad vill folk ha?^^

Nej, nu ska jag försöka lokalisera min man och ta en pratstund med Sven (Sven min vän? Nej, Sven inte min vän...)

Pokpokhejs




(Flickor! Påminn mig om att jag måste berätta om han som är lik han!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0