Pluggat!

Pluggat hela kvällen nu
Känner mig galet duktig
Hoppas bara på att provet går bra nu så det var någon mening med det....

Hade sovmorgon till kvart i 1 idag
Mycket nice
Design, matte o fysik sen
1,5 timmar matte o fysik kan få en att tro att man varit i skolan i typ 12 timmar...
Blev ingen träning idag=(
Var hemma o plugga ist...
Första gången jag hoppar en träning för att plugga...
Känns helt knas kan jag säga^^
Men men, går provet bra så ska jag inte klaga iaf!

Imorn blir inte riktigt lika nice, halv 9 till 10 över 5(Y)
Men men, onsdagar brukar funka ändå på något vänster
Design är juh inget riktigt ämne
Sen en helvetes fysik (Sista långa!)
Sen har jag utvecklingssamtal mitt i lunchen(Y)
Tyska sen, glosor...
Matteprov
O sen produktion
Sandblad och Davidsson börjar bli bättre nu!
Sen KU med växtverk...
Kan gå bra, kan gå mindre bra^^
Iaf så är veckan typ slut sen!=D

Snart är jag stor osso!
Iaf lite mindre pluttig(A)
Helgen kmr bli såå nice=D

Nu ska jag lägga mig o träna glosorna lite(A)


Nattie, pokpokhejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0