Stuffs

Juste
Hade lite tråkigt häromdagen så skrev lite random stuff
Alla har inte en mening men, vissa har^^

Vännen, vad hände med för evigt?
Så länge sen vi pratade nu
Minns du känslan, där på fotot?
Jag ser att du använder det ibland
Varje dag ser jag dig, och tänker
På den tiden när ditt leende gjorde mig glad
Vissa vänner kommer, och går
Andra lämnar djupa spår

 

En annan

Du sa du var min vän
Jag hittade mig själv under din sko
Du sa du skulle finnas
Allt jag såg var din rygg
Du sa du höll min rygg
Kniven var den som högg
Du sa du ville hjälpa
Ännu hör jag dina ord eka inom mig

 

Och en tredje

Jag vill inte ha en bukett röda rosor
Det är så bra med en enda
Du behöver inte ge mig något dyrbart
Ge mig ditt leende
Jag vill inte ha hela världen
När jag ber om en plats bredvid dig

Den sista är faktiskt längre, men tog inte med hela^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

gått och blivit poet?

2009-11-07 @ 20:14:58
Postat av: Maria

Haha, nej hade mest tråk^^

2009-11-08 @ 16:44:41
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0