Jag kan

Vad fan ska man göra?
Vad i helvete gör man när tankarna trycker på, tårarna rinner och man vet att inget hjälper?!
Jag vet att livet är svårt
Vet att det antagligen blir bättre....
Men har jag inte bevisat för världen nu att jag inte släpper tankarna och de inte släpper mig?
De är jag
Jag är dem
Ja
De skadar mig
Men får jag vara med dem och göra som de vill
Då kommer allt bli bra
Ärligt talat, jag pallar inte mer!
Orkar inte mer fler läkare som ska "hjälpa"
Fatta att jag inte vill!
Vill inte ha eran "hjälp" som bara gör allt värre!
Vill ni veta vad jag tänker och tycker så ändra teknik
Jag tänker inte sitta i en fucking stol och öppna upp mig helt för en person jag inte känner...
Ha
Bara så ni vet
Jag är starkare än ni tror
Jag vet vad jag vill
Jag vet vad som kommer få mig bra
Så bara låt mig vara
Och jag kommer bli perfekt

Har fått höra en massa skit från vissa personer som tror de vet
För i helvete heller...
Bullshit!
Ni har bara gjort allt värre!
Men jaja
Bara så ni vet
Mailen och kommentarerna ger mer motivation
För aldrig att jag ger er vad ni vill ha

Jag är inte sjuk
Jag är målmedveten
Jag vill leva
Jag vill leva på riktigt
Och jag vet hur jag kan bli lycklig
Inte alla som gör det
Men jag gör
Inte dumt att stoppa mig då?
Sjukt dumt...

Är det något fel med att vilja bli något?
Folk vill få bättre betyg
Ingen stoppar dem från att plugga
Folk vill bli artister
Ingen stoppar dem från att sjunga
Är det så stor skillnad på det och det jag vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0