Sovmorgon.....=(

Baa....
Ryck jag får!
Alarmet är på ljudlöst så försover mig en halvtimme
Stressar hela morgonen
Får skjuts till skolan
Och kommer på att jag har sovmorgon...
Har jag ifs nästa vecka också, men då ska jag te läkarn 9 så det skiter sig iaf=@
Känner verkligen hur otroligt inte bra dagen kommer vara....
O juste
Linus-Ida ringde och höll mig vaken inatt också^^
Sov typ 5-6 timmar
Hade behövt 15....
Men men...
Har man mkt att tänka på så skiter sig väl det mesta^^ 
Sitter o msnar med Flu och kusin nu iaf
Men nu börjar det bli kallt också....
Måste all skit komma på samma gång?
Kändes riktigt hårt att få det fär igår...
Fått det förr, men från dig kändes det extra mkt=(
Allt jag försökt i flera år juh='(
Jag är ledsen att jag är som jag är..
Men...
Aja, vet inte vad jag trodde....
Alldeles för mkt antar jag^^

Nej men nu måste jag försöka tänka på något roligt istället=)
(Som jag redan vet inte kommer fungera eftersom vissa saker och personer aldrig lämnar min hjärna)
Borde göra engelskan och matten men...
Not gonna happen(A)

Ppr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0