Torsdag

Hejs
Sitter och tråkar nu
Har inte så mkt bättre att göra...
Har ont i magen...
Hmm....
Går nog över snart iaf=)
Inte gjort så mkt idag
En av 4 lektioner var hyfsat seriös
Matte^^
Sen idrott men eftersom varken jag eller J är tillräckligt ok för att träna än så blev det en promenad för oss
Till Teknikmagasinet o fixa hennes MP3 som var knas^^
Sen var det tillbaka till skolan och lunch och svenskaprov som gällde
Fanns riktigt nice sallad idag=)
Men inga bönor=(
Svenskaprovet var iaf sjukt lätt....
Bara en aning drygt att sitta kvar och vänta på tyskan sen när alla andra fick dra hem...
Men film är juh inte så ansträngande som tur är iaf(A)

Jag och J fick för oss att vi skulle ta bussen ner te stan lata som vi är^^
Satt på station ett tag och väntade på Js tåg ett tag och jag på J.L. som skulle komma från skolan^^
Mkt bra timing där, J gick, jag satte mig ute och så kom andra J nästan direkt=)
Försökte skrämma mig...
Men ne!
Det går inte=D
Tog 3 bussen te Järlåsa och var med honom ett tag=)
Kolla film
My super ex girlfriend
Helt ok, inte den bästa jag sett men men^^
Massage osso, behövdes....

Fick skjuts hem vad halv 7
Sen drog Sandblad ut på vägarna=D
Blev rätt kort, Vänge
Sen fick mamma köpa en cola och köra hem mig igen=)
Suttit och segat vid datorn ett tag nu, snart äta...
Galet trött...
Och tänker galet mkt...
Blir påmind hela tiden
Och det gör lika jävla ont varenda gång
Men jag har lovat...
Ska hålla det=(


Nu blir det äta...
Totalt noll aptit...
Men men, måste man så måste man
Det påminner mig, ska skriva lite stuffs till jag träffar Hanna igen
Vill inte gå dit mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0