Svenska

Mkt länge sen nu...
Men men, tror inte någon lider av det så^^
Har svenska nu...
Och jag lovar att jag är lika aktiv som resten av klassen aka inte alls....
Fick iaf Spotify te datorn av Jennifer nyss, ska bara fixa hörlurar osso så blir det nice=)
Min hals är inte ok........
Låter som jag vet inte vad och hostar, uffa
Har iaf bara typ 1,5 lektion kvar
Sen ska jag ha och så ska mamma få ta hand om mig....
I lördags var det iaf Kulturnatten=)
Trevligt=)
Men hade varit trevligare om jag inte mått helt åt helvete^^
Köpte inte ens några remmar, känner inga smaker så hade bara varit slöseri^^
Började med att kolla DC
Sen Ekeby Dansstudio
Sen blev det en liten tur te MH och toa^^
Sen drog vi Dansakademin osso=)
Efter det gick vi till Donken så Fanny fick sin efterlängtade lunch....
Juste, träffade på Jennifer på vägen dit också^^
Vi lät ungefär lika illa båda 2...
Efter Donken drog vi te Filmstaden och mera toa, sen vidare te Domkyrkan o lyssna på Anton=)
Letade platser ett tag, vissa satte sig JÄTTElångt bak men jag och Flu ville juh se så ja, vi skämde nog bara ut oss LITE!
Efter ett tag hittade vi iaf ett par platser så Flu frågade om de var lediga, visade sig att det var Antons mamma och Lukas som satt där^^
Såg fett bra iaf=)
Började nästan gråta av en låt, minnen på den.....
Ba, allt är minnen....
Sorbeten
Lantisar
Colaglasen
Tuggummipåsar
Mm
Sjukt jobbigt='(
Ledsen att det blev såhär...
Hoppas bara på att allt blir bra tillslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0