Aicha

Ha, ha, ha... Insett att jag har i något i princip varje helg fram till sommarn^
Mamma och pappa borta (Nomnomnom!), Valborg och bröllop, Bröllop, Stugan, BERLIN!, Dans på Stadsteatern! =D
Ja, sen är juni och lovet här, känns som man kan överleva det här right?=) Missar dock dansen innan Stadsteatern... Men, så kan det gå! Det löser sig säkert det också^ Är just nu galet tagg på Berlin, dra iväg ett tag=)
Igår, var det lite fest hos Sandra, gamling är hon snart! Var trevligt, dock är Wii Sing en mycket dålig variant av Singstar... Blev hämtad vid halv 3, sjukt trött var jag då, inte på mitt bästa humör tror jag(A)

Nu, ska jag dra och plugga! Duktig flicka här! Pokpokhejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0