Bowling ball

Kort inlägg innan jag däckar^
Vaknade sådär tidigt idag igen, 20 över 8 typ, det gjorde dock inte sötbarnet bakom mig, nej, han fick jag väcka till 10 minuter senare efter att ha råkat busa lite med hans mobil, oops! Galet mys att vakna så iaf, sol in i rummet, höra fåglarna utanför och en varm pojke som kramar en väldigt mycket(A)
Blev tvungen att ligga kvar i typ 20 min till innan han gick med på att gå upp, man kan juh inte sova bort dagen, right?=) Tog det lugnt hela morgonen, fixade lite till maten och städade lite bara innan syster med familj kom, mysmys<3
S åkte hem nästan direkt efter de kom, matade barn större med lite godis och fortsatte projekt göra ingenting, haft riktigt bra framsteg där idag! Bara tränat lite, 90 grader och tåhävningar, och kört till Järlåsa över Kölva och tillbaka. vad fan är grejen med att det är 50 i typ 2 mil på hemvägen?! Så otroligt brutalt frustrerande, börjar juh nästan hyperventilera varje gång...(A)
Imorgon åker mamma och pappa, tänkte ägna dagen till att rensa lite garderober och så innan älsk kommer hit, kan behövas... Just nu lever jag i kläderna i de översta lagren, pappa fixa nya hyllor åt mig snälla! De jag har nu ramlar ner och går sönder hela tiden, ryckryck på det....

Nu ska Sandblad lägga sig innan hon somnar framför datorn! Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0