Everybody's got a job to do

Tittut i stugorna=) Jag råkade låna mammas lilla bärbara och sätta mig i soffan, hej jag vill också ha bärbar... Så fett skönt! Menmen, det får nog vänta lite tror jag... Har precis duschat och gosat in mig i min morgonrock, dock så är snöret borta så har ett rött band, sånt där man har på Lucia typ. Så ja, jag ser helt enkelt ut som det är lussedags(A)
Igår var älsk med till ku, vi gjorde tårta och lekte lite, insåg hur mkt ryggen påverkar mig... Allt jag brukar göra och vill göra går dåligt eller inte alls, t.ex. brygga eller gå skottkärra. Inget där ryggen måste göra något går=( Så ska hitta någon läkare eller något så den blir bra igen! Helvetes trappa... Iaf, sen kom min S med hem, åt lite och sen sov rätt tidigt, jag höll på att somna redan innan vi åkte dit så^ I natt var det btw 3 månader sen nyår då vi väl egentligen träffades "på riktigt", firade det på ett lite speciellt sätt(A) Ni får kolla FB för mer info;) 
Idag är jag ledig, var ändå uppe 7 när S skulle åka, sen dess har jag inte gjort något vettigt alls, helt underbart! Börjar dock bli aningen rastlös xD Ska snart köra lite styrka eftersom jag inte kan träna ikväll heller tyvärr... Blir istället hemmakväll helt själv, kommer faktiskt bli riktigt nice=D Bara chilla och flumma så mycket jag vill=)

Känner att det här blev lite knas inlägg men, så kan det gå om man är Sandblad=) Återkommer kanske senare, pokpokhejs<3



(Gaaa! HUR SKA JAG GÖRA MED RUBRIKEN NU DÅ?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0