Technologic

Första träningen för säsongen idag, som jag varit med på iaf, och herregud kul det var!
Träningsläger i helgen nu och är faktiskt riktigt taggad på det, fick tillbaka motivationen på riktigt i söndags när jag och S bara lekte lite och skottade. Blev lite styrka och stretch när jag kom hem också^ Kunde juh inte låta bli!
Känns som hösten kommer bli sjukt nice, skolan gick faktiskt också bra idag! Fattade tom lite av konstruktionen, helt otroligt! Haha, den här dagen måste jag minnas, varit sjukt duktig xD Gick upp vid 8-halv 9, åt frukost FAST jag var ensam hemma, la sen till ett kycklingspett till mina älskade grönsaker till lunch, höll mig vaken på ALLA lektioner och var fokuserad (2h och en kvart konstruktion med mkt genomgång, var imponerade!) Gick till stan, träffade mamma och åt en banan innan träningen. När åt jag senast innan jag tränade?
Ska sova nu och fortsätta sköta mig såhär bra! Träffa skitis imorgon, träning torsdag och fikisch med Flussan på fredag!

Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0