Tonfisk vs kyckling

Haha, känner mig bara tvungen att lägga upp en liten diskussion vi hade hemma för några veckor sen, så jag inte glömmer hur dum jag kan vara, och ingen annan heller xD
Mamma och pappa åt grillad tonfisk, inte jag då^ Pappa hade dessutom låtit min hamburgare bli bränd så jag behövde börja om och därför var lite grinig(a)
Mamma: Tonfiskkött är inte som annat fiskkött
Pappa: Det är för att det inte är fisk
*Random kort diskussion när P inte riktigt hör när mamma frågar vad tonfisk är om det inte är fisk*
Jag: Tonfisk är visst fisk! Liksom, kycklingkött är juh inte som nötkött, men det är iaf ett däggdjur!

Ja... Jag skäms x) Men insåg mitt brutala misstag rätt snabbt och ändrade till att kycklingar lever på land, bara för att!

Sängdags! Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0