We Live

Tänk om jag kunde ha en maskin som typ, spelade in det jag tänkte skriva och sen faktiskt gjorde det?
All motivation kommer juh när man är typ ute och går, herregud, skulle blivit minst 3-4 inlägg per dag om jag kunde hitta denna magiska maskin! Senast jag skrev var juh över en månad sen... Gjort en del sen dess, ute m båten, fått jackan halvt uppbränd, varit nere i Småland igen. Var väl rätt mys där men, förrförra sommaren åkte jag inte ens dit utan var hemma istället, förra året var A med, bra länge sen jag var där själv och det kändes väldigt tomt på något sätt. Visst, när det var sol och man kunde ligga och steka var det lugnt, det var juh dock bara en dag och sen regnade det oavbrutet resten av tiden... Riktigt dålig täckning och bara sjukt massa mat hela tiden gjorde juh inte vistelsen roligare. Liksom, frukost vid 10-11, fika m mackor 1, sen planerad lunch 4 och sen hinna med fika innan maten vid 6-7?! Inte heller någon som helst sallad (jo, en dag men den var det oliver och FETAOST i så helt förstörd...) så mådde illa i princip konstant... Var så skönt att komma hem till civilisationen igen x)
Varit med S sen jag kom hem typ, liten paus i tisdags när jag var och dansade en sväng^ Skulle sen ta bussen från Ekeby kvart över 10 och vara hos S innan 11. Missar bussen med ett par sek, eftersom jag är som jag är vill jag juh inte stå kvar och vänta på nästa buss då utan börjar gå mot stan, skaffade mig en Pepsi Max på vägen(a) Väl i stan ser jag 11 dra förbi mig mitt mellan 2 hållplatser, bara fortsätta gå(y) Kom bort till Rosendal innan jag inte visste hur jag skulle ta mig till nästa xD

Idag blir det jobb, städ och träning känner jag, såå tagg för hösten med dans, innebandy och gym=D Kanske hitta på något helt nytt också? Fast, tiden räcker juh inte alltid till...


Jaja, dags att sluta snacka och faktiskt göra det jag ska! Pokpokhejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0