Wonderful World

Jag blev precis brutalt attackerad av en lampa... Orkar inte förklara men helskotta ont det gjorde!
I övrigt är jag helt galet glad och mår bara braaaaa=D Känns som skolan går helt okej, innebandyn var grymt kul igår, ska dansa Ragga/Dancehall i höst och är gryyymt tagg, fikade med Flussan idag och fick ingen ångest av det!=D Kunde sen inte sitta still när jag skulle äta sushi nyss men, jag är stolt ändå! Dessutom! Åt jag min macka i morse utan att först äta upp skinkan och sen resten(a) Haha, bara jag som fattar hur stort det är men men x)
Som sagt blev fikan jag och F skulle haft i fredags av idag ist, och jag fattar inte hur våra diskussioner alltid kan spåra så totalt, man kan juh hoppas på att bara vi hör iaf^

Orkar inte mer nu så, hade bra, pokpokhejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0