Fred Krüppelmann<3

Jag är typ tidernas sämsta uppdaterare. Det är ett rätt svårt ord att stava btw.  Just so you know. Sitter i C300 korridóren och gör ingenting nu, strax film=) Wo ist Fred måste vara en av de bästa filmer jag sett. Så grymt rolig! Fred ska fria till Mara men hennes mkt bortskämda son bestämmer att ha ska ha en speciell boll först. Så för att få tag i den låtsas han vara handikappad. Sitter i rullstol och kan inte prata, Låter kanske lite småtråk men, den är verkligen riktigt bra. "Acht Sekunde?! Dass ist super Fred! Neue Rekord!" Förväntar mig inte att någon ska fatta vrf just det är bland det roligaste^
Ingen Jen här idag, åt lunch m Lovisa och Maria ist, trevligt=) Hade idrott första, ligger på vg-mvg! Tar jag milen ok i vår så blir det mvg!=D

Nu ska jag dra mig mot miniaulan, vill såå ha en Pepsi Max nu!
Pokpokhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0