2010!

Godmorgongodmorgon=) Och gott nytt år! Jag har sovit 2,5 timmar i natt, lr ja, mellan 9 och halv 12^^ Halvsov också någon timme inne i stan, men inte så mkt=P Nyår var rätt nice i år, och förra året om man väljer att se det så;) Tog halv 6 bussen in till stan och var framme på stadslandet i kylan vid 7 ungefär, var grymt kallt och jag fick vänta fett länge innan någon hämtade mig! Hände inte så mkt i början, lite musik o chill, Jen kom ca en timme efter mig så vi blev hela fem stycken^^ Spelade Finns i sjön och Vändtia, grymt(y) Började kolla en skräckis men gav upp det efter en halvtimme och drog på mera musik istället=) Ett tag innan vi skulle dra te stan (har noll koll på tider!) kom sjukt mkt folk på samma gång, helt plötsligt väller det bara in folk, mest teknikare^^ Min klänning höll på att falla sönder hela kvällen så jag fick sätta mig och sy lite mitt i alltihopa också xD
Tog bussen in te stan och fyrverkerier vid slottet, som vanligt lite småläskigt med dem och det blev juh inte direkt bättre av att någon går och säger att man kommer få dem i magen mm... På tolvslaget sjöng vi juh självklart för Jen som blev 18=) Träffade på Adrian som höll sitt nyårslöfte om att vara snäll mot mig hela året i ca 13 minuter, innan vi sågs helt enkelt, mkt bra Marulken! Helt plötsligt var Elias där också som babblade på på franska och kramade mig lite väl intensivt så jag ramlade bakåt, mkt trevligt(y)
Vid halv, 20 i 1 så drog jag, Jen och S vidare mot lägenheten där vi skulle vara, kunde bara komma in i trapphuset dock men det var iaf varmare än ute! Festen var rätt nice, en del intressant folk om man säger så, ingen med min och S perfekta musiksmak tyvärr^^
Åkte hem vid åtta imorse när mamma kom och hämtade mig, åt frukost och sov sen till halv tolv=) Idag blir det gäster, kusini kommer med sin familj, ingen pratar svenska, grymt nice(y) Har redan två små skitungar här också, mkt mys=P

Passar också på att hälsa till en viss Flu att hon ska komma hit NUU!
Och ett extra grattis till Jen! Stora flickan=O


Pokpokhejs och ha ett bra 2010!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0