Frädag!

Tjaotjao, sitter och gör ingenting och kom på att jag kan vara duktig och uppdatera, jag är juh rätt sugig på det i vanliga fall så^ Klippt mig idag, tyckte först att frisören verkade lite knas och så, trodde jag inte skulle bli nöjd. Men, ibland dömer man faktiskt fel! Hon visade sig fatta och beskriva saker på samma sätt som jag så det blev assuummm! Tyvärr gick det bästa ur efter bara ett tag men, grunden är bra så får man jobba från det helt enkelt=) Träffade tjejerna och S ett tag efteråt, mysmys, sen blev det buss hem m syster A, halv 7 bussen var grymt punktlig och kom till Netto 5 i 7=) Så varma och gos var vi då! Som vanligt blev våra diskussioner alldeles för djupa... USAs politik var vi inne på när bussen kom(Y) Vanligt fenomen när vi träffas några stycken, ekonomi, politik, etik o moral är bara några av de saker vi kan diskutera i timmar=P Sen jag kom hem har jag ätit lite frukt, nomnomnom, kört lite styrka och stretchat, funderar på om jag gjort något knas med min axel... Visst har den alltid rört sig och låtit vid vissa rörelser, men mer än vanligt idag... Hmm, får se vad som händer, så länge det inte gör ont funkar den!
Snart mat tror jag, skulle som vanligt gjort den själv, känns bättre då, veta vad det är. Skulle jag fått bestämma nu skulle det varit massa mys sallad ist för potatisen, men men, får bestämma mkt mer själv nu iaf så ska inte klaga alltför mycket=) Tycker faktiskt att jag sköter mig riktigt bra nu! I skolan också, det är fortfarande jobbigt men, vet att om jag ska kunna satsa 110% på dansen så måste jag! Dansen är min motivering till allt nu<3
Haha, fick nyss en knas tanke... Om man fetstilar lr ändrat teckenstorlek på ett mellanslag, blir de större då? Asso, inga bokstäver utan bara mellanslaget? Dags för "Sandblad testar" känner jag!

Randomtextvanligtmellanslag Randomtextändratmellanslag Blevdetnågonskillnad? Verkar inte så va? Tråk=(


Aja, matdags! Pokpokhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0