Natt!=O

Varit dålig på senaste tiden jag vet^ Tänkte bara ta lite snabbt nu också. Stan och F-hov med Flu och S idag, sen te S mot kvällen och lite film=) A walk to remember blev det, grymt bra film! Men, jag somnade ett tag=( Typ ett par sek bara... Missade för mkt! Men men, lämnade in röda telefon idag så har en gammal skitnokia till mitt comviqnummer ett tag xD Har skaffat sånt ja, hör av er om ni vill ha!=)
Imorn blir det lite pulka och grejs här hemma;) C är på g med designen också så snart vågar jag visa bloggen(A)

Nu ska jag sova lite så jag orkar med imorgon! Pokpoknattie<3

Kommentarer
Postat av: Clara

det är bara du som e lite seg=p

2010-01-05 @ 22:40:41
URL: http://nittiotvan,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0