Nytt försök!

Det är sjukt kallt på mitt rum så får se om det här blir lika långt som det gamla^
Hmm, var började jag? Måndags! Jag och Flu drog in te F-hov för att fixa tröjor, trycka namn och nummer=) Fick sällskap av S, mkt trevligt=) Sen begav vi oss ner på stan och fixade musmatta och kollade runt lite innan vi lämnade Flu vid bussen och jag och S gick te Telia för att lämna in min röda mobil som knasade totalt på morgonen, tyckte det var bäst att lämna in direkt innan jag började tänka på alla sms som fanns på den! Var kö sjukt länge men vi hyrde film på tvn inne i butiken så var rätt roade iaf^ Fick en gammal Nokia som lånemobil, rätt jobbigt att ha en Nokia och en Ericsson nu med sms och så xD Men, den har Snake så det är helt ok! Sen blev det film hos S ett tag innan jag tog bussen hem=)
Igår kom S hit på pulka, kladdkaka och film, mkt trevligt såklart=) Fick två rätt störda samtal från syster och bror, ibland undrar jag om vi är släkt... (A) Nej, jag är minst lika knäpp!
Idag var syster m familj o bror här, åkte lite skidor och gjorde mat och så. Rätt mys, utom att mina fingrar pallade ett varv på åkern och sen var de helt borta... Inte ok! Men, minns inte ens när det senaste gick att åka där så, nöjd med det^ Gick iaf in med mina stackars fingrar och smärtan sen är juh bara hemsk... Sen blev min kropp typ, stördare än vanligt och överdrev blodet i vissa fingrar som blev stenhårda och svullna upp^ Kändes, lagom normalt... Hosthost...
Imorn blir det S och träning! Känns helt ok, men, skulle hellre dansa om jag ska vara ärlig...=/ Menmen, snart drar det igång också! 3 ggr i veckan! (Om jag klarar streetlinjen igen... Annars kommer jag hata mig själv...)

Nu ska jag chatta lite till och sen soooova<3 Pokpoknattie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0