OOOPS

Nu har Sandblad både utökat sin sovmorgon och missat en buss, grymt bra! Om 5 min ska jag gå te bussen igen iaf=)
Helgen var helt grym, i fredags träffade jag S ett tag på stan och sen bara hemma på kvällen. Vid halv 1 i lördags åkte mamma o pappa och S kom ca 2 timmar senare, hade lite mys och fixade till kvällen=) Tog 7 bussen in te stan och sen Upptåget till festen, träffade massa trevligt folk redan på station=D Blev en riktigt nice kväll^ Träffade på Frida från Alnäs som jag inte pratat med på ca 4,5 år;) Nicenice, så var juh Natta, Jen, S, Sofie och mkt folk från klassen där också, kan inte bra annat än mys då! Åkte tillbaka te stan


FAN! Måste springa te bussen!½ heeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0