Tisdag

Såå... Kommit hem från syster och gjort annat stuff också, men oaktiv som jag är så tar det ett tag innan något kommer upp=O Var mys att träffa barnen såklart, men saknade min S för mkt!<3 Fick iaf träffa i söndags när jag kom hem, var riktigt niice=)
Igår hade jag lite sovmorgon(3-4 ggr i veckan!) och började halv 11, dagen gick segt och avslutades med historiaprov som väl inte gick helt åt helvete. Slutade vid 3 och drog ner på stan för att vänta på mina systrar. Slutade med att en liten S fick träffa dem, såå flickor, vad säger ni?=) Var inte planerat att vi skulle ses innan onsdag men... Det gick inte(A)
Idag hade jag såklart också sovis (ibland måste man älska teknik!), började 10 med matte där jag satt och var deprimerad för att jag fastnade på kapitlets tredje tal, inte ok Sandblad! Lunch, sen design, grymt kul, lr inte... Men, fick veta att vi inte behövde ha svenska efter naturprovet så, bestämde med S(A) Hade sen provet och det kändes faktiskt bra!=D Blev fetingglad(A) Hade lite sällskap med Maria ner mot stan innan jag mötte S, var trevligt=) Vi drog runt på stan ett tag innan jag drog te träningen, snodde med mig en vante och lämnade något annat! =D Haha, men erkänn, du tkr om mig iaf;)<3 Tränade sen på kvällen, helt ok, sen hem o fixa mat, sweet chili<3 Stört mätt men... Kanske är bra trots allt?
Imorn börjar jag halv 1 med film(A) Sen matte och sen blire myyys=) Kommer missa KU ett tag framöver tills dansen börjar, kanske kommer tidigare! Pratade med en viss person igår också, blev rätt chockad när det började, men bra chockad=) Blir väl aldrig som förr men... Bättre än det varit iaf^

Nu ska jag vila lite och sen sova rätt tidigt=) Pokpoknattie!<3

Kommentarer
Postat av: Sissi

Ah bättre än det som varit iallafall^^

2010-01-19 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0