Torsdag, noch ein mal

Goddag, lr kväll kanske är bättre?
Idag, var jag en hemsk flickvän... Ber om ursäkt för det... Jag satt och klagade på hur mkt jag skulle klaga på att jag skulle ha tråkigt i helgen. Inte helt ok nej, ska bättra mig!
Var en sväng på Ikea idag eftersom en viss S inte varit där! Skandal! Iaf så var vi där en sväng innan jag dansade på DC, sjuuukt långsam dans och läraren gick framåt alldeles för segt också, ifs var det för totala nybörjare men... Det var helt stört, var inte ens varm efteråt, S var varmare...
Sen drog vi hem till mig, hade en Alma som sällskap på bussen, självklart mkt mys! Kollade lite film här hemma och gick sen till bussen alldeles för tidigt^

Grattis till kusini som fick en ny liten pojk idag! Välkommen Svante<3 (Ja, det är lite roligt)

Pokpoknattie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0