I got the goods

Blir bara en kortis innan jag skuttar i säng, och bara för att jag sa det är jag juh tvungen att faktiskt skutta... Aja, det blir nice!=D Pratar lite med en något knas Å, rätt roande iaf^ Idag hade jag sovis till 12:20 så kunde sova till halv 11. MEN! Eftersom jag var en sjukt duktig flicka och la mig tidigt igår så vaknade jag först vid 7, somnade om och vaknade mkt pigg vid 8, fick tvinga mig själv att ligga kvar till 9 när jag typ hoppade ur sängen(A) Var inte ens trött idag, helt otroligt! Sen gjorde jag något dumt som jag inte tänker berätta, ligger på Jens bdb, har ni inte den så synd för er! Pinsamt iaf, matte i miniaulan var sen första lektionen, fattade vad vi höll på med, också mkt otroligt(Y) Bara haft hyfsat korta lektioner då, en timme och lite över bara=) Grymt skönt(A)
Efter skolan blev det Cupido med bästa #92, S och Jen kom också förbi ett tag, Jen hade köpt nya Pepsi Max, riktigt nice design! Lena skulle vara nöjd;)
Nu är det dags att nanna som sagt, funderar på att dra te Ku imorn, bra tag sen jag var där! Produktion imorn också, spännande att se vad Davidsson och Sandblad ska hitta på då! (Note to self, kom ihåg glasögonen!) Förra veckan blev jag pro på mätklocka och ställde in klossen rätt i chucken iaf, det ni!=C Lennart lät oss spara den också, hade blivit grymt jobbigt att behöva göra om det, tog seriöst hela lektionen...

Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0