Once again, söndagkväll...

Nej nu! Ska jag skriva, det ni! Har precis duschat, sitter med mitt lilla hjärta jag fick av älsk idag, sågs en halvtimme på stan bara=)
Igår, var det match, slutade 2-0 till oss, nicenice=) Mkt seg match bara, båda målen kom efter 13 min in i tredje. Innan man fått in ett enda mål känns det rätt jobbigt. Var nära flera gånger också, skapligt frustrerande om man säger så... Men sen så fick Lollo in den och galet bra kändes det! Efter matchen tog jag med en liten fågel aka #92 i bilen och hämtade upp älsk vid Maxi, lämnade C och åkte sen hem och gjordade lite mat och kolla film.
Idag försökte jag sova ut men eftersom husets enda dator med just nu fungerande nät står i mitt rum så var det ett jäkla spring här när pappa skulle kolla hur det gick för Jocke, David och Anders i Vasaloppet. Slutade med att jag gick upp och la mig i soffan och slökollade lite, sov i tre mil! Juste, hade lyckats få 10 sms när jag vaknade, kändes hyfsat snällt att inte ha svarat(Y) Men, det var natt och jag sovade! Sen blev det lunchis och sen te dansen! Var grymt kul, hade sällskap på bussen ner till stan, när vi gått av och sagt hejdå inser jag att jag inte har en aning om vad tjejen heter... Menmen, vi är inte så många på linjen så det ska säkert lösa sig;) Träffade Amelie och som sagt S på stan ett tag, inte träffat A på galet länge, var rätt trevligt=) Sen blevade det buss till Ekeby och mer dans, mer styrka i början (45 min!=D) men lättare koreografi, skönt att ha en enkel utöver linjen=)
Chillat sen jag kom hem, ska jobba stenhårt med den fucking designuppgiften imorn! Jag lovar!

Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0