Save tonight

Sitter och plågar mig igen, nytt skrivbord blir bara mer och mer lockande för varje dag...
Idag sovade jag rätt länge, slutade med att jag hade 1,5 timmar innan jag skulle dra te dansen. Sen kom jag på att jag ville kolla lagets sista match och sen dra o äta med dem, skulle missa ena dansen men bra och vila ryggen så åkte ist te Alli med #92 och satt i seket m Hanna. Började där sakna min S så grovt att jag bestämde att jag skulle hinna träffa honom ett tag i stället, skulle ändå knappt hinna äta med laget så. Missade bussen från Allians i snöstormen och nästa gick 10 över 5, skulle hinna till stan och sen direkt åka till Ekeby, tråktråk... Ringde mamma som var i stan och hämtade mina småflicks hos bror men hon ville inte åka längre än nödvändigt i det vädret, kan förstå det... Började då gå mot stan, halvvägs mot Subway ringde mamma igen och sa att bror bestämt att hon skulle hämta mig och sen åka direkt hem... Bror is da boss så så blev det, ingen dans alls idag alltså, kanske var bra för ryggen men... Vill juh dansa! Fick inte heller träffa min pojke, inga fördelar alls med det!
Smsade lite med en viss person idag också, kändes faktiskt bara bra nu, inget jobbigt alls, haha, mina och Jens diskussioner kan juh spåra ur en aning så fredagen är riktigt smaskig nu xD
Har flickorna här nu, riktigt söta när de pratar på oavbrutet, men så irriterande i längden(a) De somnade tidigt iaf och sussar nu så sött på andra sidan väggen, måste nog gå och kolla lite på mina älsklingar<3
Jag ska nog också sussa lite nu så ha det så bra så ska jag försöka uppdatera lite oftare än vanligt=) Inte för att jag tror någon fortfarande läser xD

Pokpoknattie iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0