So sick

Sjukisen säger hej... Älsko verkar ha smittat mig, lr någon annan, kan juh aldrig veta^ Låg däckat i sängen från typ 8 igår tills halv 11 idag(A) Inte alls likt mig, inte ens som sjuk... Jag brukar vara den som går omkring och är grinig på allt jag inte kan göra, eller försöka göra det iaf! Så duktig är Sandblad;)
Helgen lite kort iaf, mycket spontan singstarkväll med älsk, Flussan, Natta och Lillteknikarn. En viss S smygfilmade Voulez Vous med min dåliga hals och Flu helt ouppvärmd... Och lägger upp på fb, så fort jag är frisk ska jag få min hämnd! Väckte honom iaf halv 9 i lördags morse, jag är en hemsk flickvän ja som är en aning morgonpigg(A) Åkte in till mässan, träffade lite folk och sen vidare till Allians och kolla på Gottsundas match. Största besvikelsen där var att A hade klippt sig! Inte alls ok! Kände knappt igen honom först... Menmen, det växer nog ut igen(A)
Efter matchen åkte vi till Max och åt Frisco, nomnomnom. Hann in en sväng på Lekia också, hittade lite leksaker min söta älsk ville ha... Spännande affär det där xD Vidare till Chocolat och födelsedagspresent till pappa, sen var vi juh tvungna att dra te Media Markt också och jag blev juh bara helt såld... En hel rad med bara hårgrejer! Det blev lite för mycket för mig xD Åkte sen hem och låg sen som sagt resten av kvällen, o sweet saturday right?

Missar dansen idag, kanske rätt självklart? Surt att missa 2 veckor i rad, hamnar juh så långt efter... Menmen, så akn det gå! Ska försöka göra klart konstruktionen och lite sånt istället=)

Pokpokhejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0