Stickwitu

Är dålig som vanligt på det här, men idag har jag faktiskt rensat lådor hela dagen! Nu är det off to bed och sova långt och mysigt, packa väska först bara. Torsdagar är juh sånadär lite småjobbiga med idrott, träning och dans^ Menmen, we lajki!
Min älsk var här idag också, kom med kyckling och bröd till lunch, luktade också ovanligt mkt, nomnomnom<3 Är det bara jag som är väldigt svag för lukter? Och då menar jag väldigt, kan typ stanna upp på stan om någon luktar riktigt gott. Apropå det har jag en tröja från en viss L i garderoben som luktar gott... Den lämnar vi inte tillbaka! Nej, för vi är lite egoistiska flickor här! Haha, hemsk är jag;)
Nej men nu ska jag packa och nanna!

Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0