Let it rock

Tjotjo, sitter i mitt stooora rum och plågar min nacke igen. Jag håller på att fixa om mitt rum lite, eller rätt mycket kommer det faktiskt bli till slut=) Hittills har jag slängt ut mitt gamla alldeles för stora och jobbiga skrivbord och har nu datorn på mitt nattduksbord istället, därav min onda nacke, ja, jag får skylla mig själv! Också rensat ur hela min byrå, blev 2-3 påsar skräp och 2 papperskassar med saker som nu står i garaget. Galet mycket plats har jag nu och mer blir det! Ska nämligen också möblera om=D Låter kanske inte så stort men jag har planerat det bra länge nu xD Får tillbaka min gamla säng också som faktiskt är större än den jag har nu=O Fattar inte riktigt logiken att jag fick en mindre säng när jag blev äldre^ På lovet blir det målning och tapetsering också så nu är det stora förändringar på g! Måste nästan ha inflyttningsfest här sen... WOHO! Party i mitt rum! Fast, det är juh alltid party här;)
I veckan var jag ledig måndag, onsdag och fredag, helt underbart(a) Ägnades åt lite städning och allmänt chill=) Igår var det fest som gällde, drog in till fyra och mötte upp älsk och åkte till honom ett tag först, fixade om håret helt eftersom min prep förstördes helt av en viss liten buse S... Menmen, det gjorde inte så mycket, grunden fanns ändå så det tog väl en halvtimme innan det faktiskt var ännu bättre än innan så, ska inte klaga alltför mycket tror jag^ Fick den stora äran att platta älsks hår också, sen orkade jag inte göra mer. Lite får han jobba själv;) Tog sen bussen in till stan tsm med Adam, träffade på en annan A också, lite oväntat om man säger så^ (Vet att jag lät lite hemsk senast vi pratade, förlåt) Blev sen femman från stan och hamnade på samma buss som några nytränade pojkar som trodde de visste exakt vart vi skulle, jo men visst! Vi kom till slut rätt iaf och av alla människor så fanns Simon från gamla klassen där^ Den som vi alla tyckte så brutalt mycket om!
Hade iaf en helt ok kväll, lärde mig nästan tycka om Adams ananasdricka efter x antal försök, pyssling som tvingade mig, lovar. Slutet blev dock lite snabbt och mindre bra, någon som typ sabbade allt, riktigt dålig stil... Sen blev det lite knas med bussen när B tog älsks brors jacka och gick ut i förväg, vilket inte han fattade och letade så länge att vi alla missade bussen... Fick vänta en timme i kylan, fick dock S jacka och Adams sjal vilket värmde lite=) Sen lite matpaus på max och sista bussen mot en mjuk säng, kändes helt ok just då^
Vaknade sen tre timmar senare och var galet vaken vilket också en liten F var märkte jag=O Inte helt okej en lördagsmorgon... Somnade sen om och väckte S vid 10 lite snällt, typ(a) Jag hoppade iaf inte på honom som jag brukar göra xD Gick upp runt 11 och frukost, gick ut på en promenad och sen åkte jag och fikade hos bror med honom, mamma och flickorna<3
Imorn blir det chill och sen dansa järnet igen!=D Missar dock sista matchen och att äta med laget men, vill inte missa något med linjen, helst inte vanliga gruppen heller så... Blir juh en del man inte hinner med när dansen krockar men, det är så värt det!

Dags att stretcha lite och kanske leka med hår=) Pokpokhejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0