Leb Die Sekunde

Klänningen inköpt!
Blev en blå axelbandslös liten sak, lite stor så den ska sys in lite men sen blev det perfa=) Måste dock fortfarande hitta bh och skor, senaste är juh då omöjligt för mina tydligen spinkiga fötter...-.-
Hemsk dag annars, konstruktion x 2, matte och tyska, fick reda på att jag har 3 nationella i tyska närmsta 2 veckorna med start på måndag, oops! Varit sjukt trött hela dagen också, lagom mysigt (faktiskt var min tupplur på sista lektionen rätt mys, förlåt Ira!) Fick iaf träffa älsk en snabbis, typ 1 min när han kom ner på stan och lämnade mina nycklar och korthållare, tack du är bäst<3 Konstigt att man kan sakna någon så mycket efter bara någon timme när man varit tillsammans hela helgen, menmen, det går tydligen...
Jag vet att mycket konstigt hände runt jul och nyår, vissa vet väl bättre än andra, men jag står för det jag sa och gjorde då, även om allt har blivit väldigt knas nu. Vad ska man säga, kärleken är inte logisk och ibland går det väldigt fort?
Jaja, sovis imorn, ska klämma in lite träning och dusch på morgonen, älska sovmorgnar<3 Sen blir det dans med street m/a och ett antagligen misslyckat försök att trots det komma i säng hyfsat tidigt xD Men för säkerhets skull lägger jag mig extra tidigt idag!=D

Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0