Ich will zu dir

Skrev konstruktionsprovet igår, och det kändes verkligen skit. Visade sig idag att jag hade 19/23... Så galet glad jag blev! Kommer få mitt vg i det fucking ämnet!:D Håkan verkade glad också(a)
Hade sen typ möte med några andra elever och en lärare om bra och dåligt på skolan som ska in i kvalitetsredovisningen, tur att det är just den läraren det är för han är en av de 2-3 lärarna på skolan jag inte har något emot, kan klaga på fritt=)

Hos älsk ett tag på kvällen, ville stanna där men mamma hämtade mig istället så kunde jag vara kvar en halvtimme längre iaf... Snart 18! Då är det slut med att behöva åka hem strax efter jag kommer dit för att det inte ska bli jättesent, känns grymt=)

Ska ta mitt glada jag och stoppa i säng nu, tyvärr ingen sovmorgon till 12-1 som jag vant mig vid men, could have been worse!
Pokpoknattie<3



Mys låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0