Monday morning

Min mage låter, jättemycket. Och gör ont. När ska jag lära mig? Märkt för länge sedan att just fil gör den otroligt ontig:( Men! Blev så mätt på lunchen innan jag ätit en normal portion och fil är lättare att få ner då, lite dumt att jag typ straffas för att jag sköter mig? x)
Var på promenad m Lucy idag, var riktigt bra kände jag. Sitta ner och prata funkar inte alls för mig men gör man något annat samtidigt, helst promenader, så rullar det på så mycket bättre. Tyvärr fick jag också veta att hon ska sluta... Så nästa gång jag träffar henne är när hon ska lämna över mig, uschan!
Nu är min gosmysallrabästa morbror Johan här, och jag är ledig imorgon, och det är bara 2 veckor och 5 dagar kvar. Tänkte precis skriva att allt var perfekt, när magen bestämde sig för att bråka igen xD Och höll med mig nu, kan ha riktiga diskussioner med min lilla mage!

Pokpoknattie<3 (Knorr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0