The Times They Are A-Changin'

Idag prickade jag av typ två millibillioner uppgifter på konstruktionen, iaf kändes det så när jag bläddrade fram och tillbaka för att visa Håkan alla i rätt ordning, haha, en dag ska jag börja göra saker i rätt ordning! Sen! Upptäckte jag att jag hade gjort nästan alla uppgifter vi skulle göra på matten redan och blev typ, överlycklig(a) Tänker förneka mitt sammanbrott på CAD tillsvidare.
Sen var det träning, och nej, det blev aldrig kul. Var inte alls taggad innan men tänkte att, det blir säkert kul när jag väl är där! Inte alls.... Blir säkert kul att spela match! Nae, inte ens det... Gick tom av plan för kanske tredje-fjärde gången i mitt liv, visade sig bara vara 2 min spel kvar men ville verkligen inte, kändes bara dåligt. Så bestämde idag att när jag prioriterar bort så mycket annat och är konstant stressad borde det vara roligare än såhär om jag ska fortsätta. Så, byebye innebandy, för ett tag iaf. Dans, gym och plugg blir det nu istället!

Och sova... Typ mycket.... Nattiiiie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0