Like A Pen

1 vecka sen sist nu, eller mer? Något sånt iallafall! Var väl strax innan Kulturnatten jag skrev något senast om jag inte minns fel, och det borde jag inte göra eftersom jag juh precis kollade upp det;) Fick bara dansa 3 gånger istället för 5 i lördags men hann då lyssna mer på Sound Scenario som nu också finns på Spotify! Grymt bra låtar och trevligt pojkar, så lyssna på Follow The Red Line=D Just November Nights går i princip på repeat här hemma nu, nomnom<3
Kvällen slutade iaf med lite chillfest hos Lagher och sen lite mys här hemma med Svante, Alma, Kiwi och Flussan!

Blev bara tre dagar i skolan den här veckan, sjuk torsdag och fredag=( Men klarade iaf festen i Skyttorp, tema Sverige... Rätt drygt att fixa kläder med tycker allt att vi lyckades bra! Dessutom riktigt trevligt folk där, gillas grovt:)

Nu tycker jag alla gamlingar ska se till att de har röstat idag, själv får man juh inte, och lyssna sen på Sound Scenario som sagt!
Pokpokhejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0