Elak flicka... x)

Jag förstår inte hur jag lyckas hela tiden, ännu en gång har jag lyckats bli arg på folk för att sen inse att, det var juh mitt fel... Satt och var irriterad på att folk aldrig svarade på mina sms! Och sen, kom jag ihåg att jag bytt simkort i mobilen x)
Var iaf och dansade med Alma idag, mina ben värkte otroligt mycket så jag stod och mest led under styrkedelen xD
Hände nämligen en liten olycka igår, blev jättebråttom på morgonen så fick i mig alldeles för lite frukost, sen var skolmaten något av det vidrigaste på länge, försökte men nej, det gick bara inte... Hade inga som helst pengar heller. Mitt blodsocker försvann helt vid 12-1 och sen var det kört x) Sen åkte jag till gymmet, sen ett skivstångpass och sen ett pass spinning också. Sen var jag ett monster. Ett monster som blev mutad med en festis och ett äpple, gick dock och klagade och gnällde hela vägen till bussen iaf :) Tänk en sån tur att S ändå vet att jag är ett monster när det blir såhär... Mina ben hade dessutom noll energi på spinningen så blev helt slut i dem, med en monsturös träningsvärk som följd! Men, jag gillart ändå! :D
Nu blire te och en GIGANTISK apelsin som jag tog på dansen :)

Sandblad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0