Pissbuss!

På något sätt blir det alltid bråttom, trots att man har flera timmar på sig slutar det jämt med att jag springer runt i huset när jag egentligen borde gått hemifrån. Sen, var det total blankis med tillhörande vatten på hela våran lilla väg, och jag halkar juh såklart med min stora väska. Och när jag är nästan framme vid bussen kör den förbi, flera minuter tidigt... Men tydligen var det någon grej i skolan idag så fick ändå inte frånvaro(a)
Blev en Naturdietlunch i soffan idag! Så otroligt skönt att inte behöva göra mat utan bara dricka upp så är det klart x)

Västtrafik UL brinna i helvetets eldar, hare gött hej!

Jordgubbsshake och Project Runway, bättre blir det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0