Töntsjuka...

Det här, är bara töntigt, S har varit sjuk i typ, 1-2 veckor någonting, alltså har jag fått träna själv. Inte alls samma sak eller lika kul! Men jag kan inte ens se till att jag blir smittad i tid så att vi kan vara äckliga sjuklingar i soffa med te samtidigt, utan nej, idag mådde jag bajs, och han var och tränade för första gången på länge-.- Hur lätt var det att ta det lugnt då?! Där satt jag, ensam hemma utan någon som gav mig te och tyckte synd om mig, en träningsdvd på golvet bakom mig och en tidning ett par meter bort, och FICK inte träna... Åh, så otroligt irriterande... x) Kommer totalt ur mitt vanliga tempo när det blir såhär, har inte tränat sen i torsdags, och har en tendens att bli otroligt rastlös när jag är sjukis. Ingen borde umgås med mig just nu, jag är jätteirriterande, och grinig. Puss!



Håller mig iaf någorunda lugn när te knarkas oavbrutet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0